ULK tjejerna = :D<3

Kom hem för ca 4 timmar sen från ULK kursen jag och Minna går just nu :D (ungdomsledar kurs)
De är så galet kul där borta i Lillsved me brudarna :P Vi typ sitter och flummar, äter, har lektioner, flummar på lektionerna, käkar mer och sitter uppe på nätterna :P
Nu är jag iallafall gaaalet trött :P satt uppe inatt me Minna, Sara och Hanna och snackade om typ allt och inget^^ tog fula kort och chillade :P

I bilen på vägen hem pratade jag och mamma om kommande tävlingar, missade en klubbtävling igår idag och nästa gång det bär av till Lillsved missar vi lektionsponny mästerskapen :'/ Men life is life, aight? :P Bright side är ju att man får umgås me de sköna tjejerna igen :P

Bara för att jag saknar att tävla så mycke som jag gör får ni en bild på mig och min ridlärare efter två klubbtävlingar då jag vann i dressyren med Tjavs<3 och kom felfri i hoppningen med Irma som va clear round bedömning :P De tuffaste av allt är att jga inte har kroppskomplex för den här bilden ;)




Dagens låt: Common Sense - Aquarius

Kommentarer
Postat av: björne

AAAAAAAMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDAAAAAAAAAA!!! ;D ;D ;D ;D

2010-03-28 @ 21:41:45
URL: http://renlund.blogg.se/
Postat av: hanna

amanda, vadå fula bilder? :o tycker dom var riktigt jävla sexiga ! :o xD <3

2010-03-31 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0