Trög dag xD

Vaknade idag som vanligt^^ Hade tyvärr en mensvärk som kommer gå till historien som plågsam xD
Rullade ialla fall iväg till skolan där dagen började klockan 8:00 med matte (?!) inte vänligt av schemaläggaren :P
Efter matten hade vi en mysig 20minuters rast som gick alldeles för fort och nu har vi precis haft samhälle :D Jag gillar faktiskt samhällslektionerna (a)

Just nu håller vi på med fördjupningsarbeten inom "lag och rätt" Jätte intressan faktiskt :o Jag ska göra en intervjuv med en jag känner om hur anhöriga till brottslingar drabbas och behandlas. Allvarligt pepp på de ju :D sen ska jag typ efter jag intervjuvat henne och fått reda på hur hon behandlades och vad hon fick för hjälp etc. ta reda på regler för polisen, socialen osv. när anhöriga drabbas av att någon begår ett brott :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0