Tomorrow, today will be yesterday

Lektionen igår gick också riktigtlöjligt jättbra :D Vi hoppade som sagt och Tjavs kändes bra :) Cado sa att det såg harmoniskt ut och att Tjavs och jag komunicerade :D
Efter lektionen kom först johanna och bah "Gud vad duktig du är amanda! :)" och senare kom Peter och bah "Vad lugnt och harmoniskt det såg ut när du red:)" Ååh jag blev så glad så jag hade seriöst kunnat börja gråta xD Behövde verkligen få höra de där efter en jobbig period med ridningen :'D


Dagen idag har vart riktigt bra också :) Fick reda på att jag inte har någon musik på fredag så jag slutar typ TIDIGT då :D och så hade vi matteprov de första vi hade på morgonen idag och det kändes faktiskt som det gick riktigt bra :P Sen hade vi NO och efter lunchen hade vi prov igen fast i engelska :) Det kändes som det provet gick bra det me :D Det va typ exakt som ett nationellt prov, först hörförståelse, sen läsförståelse och sist ordförståelse :P


Efter skolan skulle Emma till polisen och jag me egentligen men orkade verkligen inte. Så fast besluten att åka hem efter att ha sagt hejdå till Emma så hör jag någon ropa på mig. Så kommer Martin och Stefan gående och så stod jag och pratade me dom i solen ett tag innan vi drog till McDonken :) Efter de lallade vi lite i centrum på BR och sen på GAMES xD De va en liten kille som längtande stog och kollade på när Stefan spelade Mario och sen sprang gick han snabbt fram till spelet när Stefan va klar xD

Efter vi lallat åkte vi till VH där vi sa hejdå till Stefan och jag och Martin rullade till honom. Där kollade vi lite på TV och sen lagade middag :) När jag skulle me bussen hem fick ja vänta i 20 minuter för att den va sen -.-"
Väl hemma sjönk jag ner i soffan med varm choklad (a) Muuums :P
Fick massage av mamma innan hon gick och la sig också - TACK SÅ MYCKE :o Min nacke behövde de och har behövt det sen ett par dagar tillbaka xD


Dagens låt: I don't believe you - Pink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0