Tjoho :D

Goddag :P
Idag har jag haft tre prov (Say WHAT? lixom) men ändå :P det första vi hade var matte, de gick bra till min glädje :P Sen hade vi tyskaprov och de gick åt H****e!! men ändå :P Och nu kommer jag precis från dagens sista lektion där vi också hade dagens sista prov - Religion! Det känns som de gick ganska bra iallafall :]


Igår jobbade jag och mamma i stallet, de gick jättefort :D vi va klara me allt som skulle göras innan fodringen redan 20 över 8 :D så vi lallade i 40 minter :P


Idag kommer mina kära systrar och äter hos mig :) Vi har en tradition att varannan torsdag äter mamma, sandra, angelica och jag tillsammans :D De e mysigt me tanke på att jag aldrig träffar mina systrar annars..
Dagens lunch: pannkakor
Dagens middag: pannkakor xD
De e tur att de e gott ialla fall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0