Somnar med ett leende

Som jag sa tidigare har jag idag gett "happyface" ett ansikte :P och bätte blev de :D
Träffade Martin efter skolan, trevligtTrevligt :) Sen överaskade Sofie mig me en ny header och ett inlägg till de :D (Tack så mycke gumman :P)

Imorn kommer Sofie och Alex hem till moi och mamma :P Förhoppningsvis kommer de bilder på en mysig kväll med taco och annat gott :P

Jag sa ju förut att Minna fotade min lektion i Tisdags, men av någon okänd underlig anledning vill just DOM bilderna inteladda upp sig här på bloggen -.-" Så innan jag kryper till sängs alldeles typ nu så skickar jag upp en bild på mig och bästa dressyrihästen Tessa :)<3



Nattinatt på er :D Kraaam

Kommentarer
Postat av: sofie

tihii varsegood bästa! :D

Och bilderna kansek är i fel format? försök ändra til JPEG fil elr ngt sånt om de inte redan är de (; <33

2010-03-13 @ 16:34:47
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0