Soft dag :P Chilla gaaalet ;)

Dagen började med att jag kom ca 2 timmar för tidigt till skolan xD (Hade glömt att läraren på våran första lektion inte var där) Så jag och tre andra små människor som också glömt de satt i skolan och roade oss med datorerna^^
Två timmar senare kollar vi på film innan lunchen - soft?:P Efter det var de lunch som egentligen skulle bli föjt av tyska men våran tyskalärare va sjuk så vi hade håltimme där me :D Sen hade vi 45min matte men läraren gav upp på våran stökiga klass och läararen på vår sista lektion är i Bryssel med 2orna så allt som allt var dagen väldigt nice :D

Såhär kul kan vi ha på 1,5 timmes religionslektion med en film om Ghandi xD

Efter skolan kom finaste paulina hemtill mig och vi chillade gaaalet innan vi drog till stallet :P Vi åt pommes och taco chips och bara snacka och kolla på tv (a) MysMys har saknat min Paulina massa mycket så de va kul och träffa henne igen :D


Väl i stallet fick jag rida Tjavs igen och vi hade cavaletti, men han gick lektionen innan så jag skulle fixa Tessa åt Annelie :)
Innan vi fixade Tessa så pratade jag och Paulina med en av ridlärarna, Ida, om att Paulina vill börja på Gladöoch en gång tidigare skrivit intresseanmälan men sen inte hört något från dom. Men nu - Nu ni ska ni få höra :D Paulina ska redan nästa måndag börja rida på Gladö RS :D


Dagens låt: Jizz in my pants

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0