Shopping dag :p

Började 10 över 9 idag och slutade 5 över 12 :) 
Hade bara tre lektioner, Engelska, svenska och tyska xD Efter lektionerna hämtade mamma upp mig från skolan och så shoppade vi :D
Bara för att jag är så lycklig över allt jag köpte utan att det kostade mig 100 kr extra mot vad jag trodde måste jag berätta vad jag köpt (a)
 * BH & Trsoor till
 * 1 Linne
 * 1 T-shirt liknande grej xD
 * 2 Byxor, ena av dom va typ legings
 * Mascara
 * 1 ring och bytte en jag fick i födelsedags present till rätt storlek
 * 1 kofta som ser ut som en läderjacka typ xD

(Hittade presentkort på H&M och 800kr när jag städade rummet som nu är använda på allt möjligt som ni ser) ^^
Ibland är de för roligt att städa rummet ;)

Ikväll ska jag rida :) ska åka til stallet alldeles strax faktiskt :) Hoppas jag får tjavs så vi kan fortsätta med det vi började igår :)

Dagens låt: Manboy - Erik Saade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0