Panik i onödan? JA! xD

Tjo :) Har inte uppdaterat sen i söndags och har ångest xD Illa^^ Igår träffade jag iallafall stans bästa (föredetta) blondin Louise :) Sen åkte vi till henne och pluggade :O Duktigt värre tycker jag nog :)

Igår red jag också senare på kvällen :) Hade Afrodite och de gick super under förutsättningarna :) Och i Måndags red jag också :) Fast då för Chrille (igår red jag för Caddo) För Chrille red jag Tjavs och hon tycker det har blitt mycket bättre och syns stor skillnad :) De är alltid kul att höra :D

Bilderna från i helgen och från när jag träffade Louise kommer senare :)

Träffade Hampus igår också, de va inte det mest lyckade som kunde ha hänt, de sas inte spec mycke om jag säger så.. Men vafan de e bara o vänta ut han


Dagens låt: Love is Wicked

Kommentarer
Postat av: sofie

steg framåt att ni täffades iaf! (: <3

2010-03-31 @ 12:05:48
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det kommer ordna sig gull! <3

Jag finns här !

2010-04-02 @ 17:20:01
URL: http://mariamichaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0