Mysig dag :)

Dagen började med att jag inte orkade gå upp ur sängen xD Så jag låg kvar ett tag innan jag gick upp och hittade mamma i soffan^^ Gick igenom min vanliga lista på saker jag kolla närjag går in på datan och sen åkte vi till Litla (En häst vi vaktat den här veckan) 
När vi var klara där med att rida, mocka, fixa mat osv så åke vi till bästaste Sofie och Alex Kjellver :D Mamma och Alex åkte vidare till IKEA men jag och Sofie var kvar hemma hos henne och lyssnade på musik och va inne på datorn och gick ut med Sally hennes hund :D 
Dagens låt: Whiskey lullaby



Kommentarer
Postat av: sofie

underbara dag! måste göras oftare bästa! :D<33

2010-03-07 @ 21:12:03
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja de måste vi finaste! :D<33

Typ nästa helg ;P<333

2010-03-07 @ 21:21:17
Postat av: rand0m d00d

Vem e Alex? :O:O:O:OO:

2010-03-11 @ 23:18:13
URL: http://anonyym ;<

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0