Mysig dag :)

Vaknde nån gång imorse runt 9 tror jag :P Pratade med mamma och sen byggde vi upp ett köksborde, ett vitrinskåp och städade och bärde ut gamla saker till soprummet :D
Så nu är mitt rum fint och köket är awesome!!! :D Handlade lite stressat sen och efter ett tag kom Sofie och Alex som jag skrev igår :) Glömde dock fota myskvällen men vi åt iaf taco och kollade på melodifestivalen :P Erik eller va han nu hette är ju bara för grymt galet jävla snygg :O Vad du än säger sofie så är han min ;) Vi kanske kan dela på han ibland^^

Imorn blir det ridning :) Hörde från Sofie att jag typ ska ha Tjavs och någonstans i nervositeten önskar jag att jag får honom :) Hörde också att Minna skulle ha Verona, hoppas de går bra för dom också :)

Nu sitter jag hos Johanna som behövde en vän och vem passar då bättre att komma än lilla jag som bor 30 sekunder från min lilla barndomsvän :P Vi sitter och snackar om typ allt och kollar på "Bruce den allsmäktige" haha :D

Juste vad tycker ni om min nyta header som min allra bästa Sofie fixade åt mig? :P Eller hon la upp den och hennes kompis gjorde själva bilden xD - tack så mycket :P

Kraam :)


Kommentarer
Postat av: sofie

han är min och ibland din varannan dag elr ngt ? hahaha x)

Myskväll :D

jag tkr iaf att den är jättefin!:D <33

2010-03-14 @ 12:15:56
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0