Min tisdag :P

Dagen började helt okej :D Solen sken och jag bara älskar att snön smälter och solen värmer :P
Jag rörde mig ner till bussen för att åka till skolan och skrev uppsats från 8:15 - 11:15, men jag blev klar typ kvart  i 10 eller nåt så jag hade håltimme och lunch fram till halv 2 :P Emma som så duktigt hade försovit sig hos "mig" var på väg hem från den hon sovit hos egentligen och jag mötte upp henne på bussen. Vi åkte hem tienne och kollade på TV och åt lunch :D
Dagens lunch: Varm korv 
Sen hade jag idrott och vi körde friskis & svettis på lektionen xD De e allvarligt jobbigare än vad man tror :O


Efter skoldagen va slut rullade jag, Emma och Lollo till handen där vi käkade lite innan jag drog vidare till stallet, väl i stallet möts jag av kommentarer som "vad gör du här?" och "du rider väl inte nu?" då kände man sig varmt välkommen xD I vanlig ordning gick jag och hälsade på älsklingen innan jag bytte om och gick ner för att ta hand om honom :) Pollen fick mini spa :D han blev: ryktad, borstad me piggborste, stretchad och masserad :D Han såg nöjd ut ialla fall :P


Klockan 19:00 var det dags för lektion och då va de Älsklingen (Tjavs) jag fick rida idag!!! :D Minna fotade så troligtvis kommer det bilder :P
För övrigt gick lektionen väldigt bra :) På slutet kändes han lösgjord även i vänster sida som han annars brukaar va så stel och hård i. Vi hade bommar också på ena volten, de gick helt galet till när de stora hästarna var där nere och galloperade över dom, så lilla tjavs och jag väntade till dom var klara innan vi red ner för att rida vårat varv :P Så allt som allt har dagen vart riktigt bra :)


Pusshej :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Bilder på mig är ju oootroligt vacker!! :D

Elr inte... Men ändå, härligt att du har med mig i bloggen gumman :)<3

2010-03-10 @ 12:00:53
URL: http://porrsmurf.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha :D<3

2010-03-10 @ 15:58:48
URL: http://amandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0