It can only get beter :D

Hittills har humöret varit hur upp och ner som helst, men nu börjar de bli bättre :p
Lektionen igår gick väldigt bra :) Jag jobbade verkligen med att sträcka på mig och känna bakbenen så jag är nöjd med mig själv och tjavs såklart :P

Idag började dagen med sol och en tur till umo med Emma :) På väg till skolan därifrån kidnappade vi en Metro vi skulle ha med oss till svenska lektionen :P Dagen vart ganska soft vi började med att se klart filmen vi ser på engelskan, sen klippte vi lite i tidningar på evenskan och därefter lunch och sluta :D Jag och Emma rullade till Torvalla för att tjocka i oss lite lunch på grillen inna jag åkte hem och sov lite (a) Jag va galet trött :o Men de här soliga vädret gör mig löjligt glad, är de bara mig de har den effekten på? :D


När jag vaknade igen kollade jag lite på TV och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka till stallet :) Hoppning idag :D Hoppas jag får Tjavsen :P Sofie jobbar i stallet idag också då kan jag sällskapa me henne lite :D


Dagens låt: I'm sorry for everything - Dead by april 

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag bli oxå grymt glad av vädret! :D

Tihii vårat äventyr på bild juu! kan inte du skicka dem bilderna nån dag? (A) <3

2010-03-17 @ 16:54:20
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0