I tried to be perfect, But nothing was worth it

Tjoho :)
Tisdagens lektion på Tjavs gick gaaaaalet bra :) Har börjat hitta honom bättre nu i min ridning och man känner att han slappnar av mer :)

Igår jobbade jag och skrev på mitt samhällsarbete (lag och rätt) :P Till min fasa insåg jag dock att halva arbetet försvunnit, så utan motivation satte jag mig tjurigt och skrev de jag kom ihåg. Peter va shysst idag och lät mig lämna in imorn ist när jag berättade vad som hände mitt obefintliga forna arbete xD

På kvällen jobbade jag och mamma i stallet :) Det gick väldigt bra och snabbt :D Medan vi väntade på att fodra lärde jag mamma hur man rycker en man :) Hon lärde sig fort och verkade tycka det var ganska kul :P

Idag var jag i skolan och fick tillbaka två prov jag skrivit :) Det kunde väl gått bättre om jag orkar plugga typ liiite till... men vafan,..
Sista lektionen var inställd också så satt och kollade på roliga videos på youtube me Nico ett tag^^ Sen åkte jag hem och pluggade vidare och kollade på filmen från när jag red Tjavs i tisdags :)

Saknar att ligga och glassa på stranden... Tur att våren är på väg så det inte är lika långt kvar till sommaren :) 


Dagens låt: Pieces - Sum 41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0