Happy face! :P

Idag ger jag "happy face" ett ansikte! :D
Igår pratade min mamma och en annan mamma om att jag o en kompis kanske missar lektionsponny mästerskapen pga att vi e borta då, men nejdå :D Dom ska försöka fixa så vi kan ändra på de vi e borta på just den dagn så vi kan va me och tävla ändå om Chrille tänkt sig att vi ska me då :P

Idag blev vi också klara med våran låt på musiken som vi ska uppträda me om bara några veckor :o Tjoho på de :D
När jag va på musiken så ringde Caddo också och sa att för oss som tävlar komemr Chrille ut på söndag och övar delar av program med oss :D Min tillvaro blir allt bätre var dg som går :P Hoppas hoppas hoppas jag får tjavs (a)

En liten del av studion vi repar i :)

Dagens låt:
Don't bring flowers - Erik Hasstle

Kommentarer
Postat av: sofie

du ska ha Tjavs på söndag (; :D <33

2010-03-12 @ 22:13:06
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0