Fullbokad helg :P

Tjoho :)
Igår va jag som sagt hos policen, följde med Emma, Lollo och Julia för att pierca sig, pluggade och väntade på att mamma skulle komma hem :)
När hon väl kom hem va jag irriterad för att jag hade velat hinna träffa martin men jag skulle inte hinna de för att hon va sen hem -.- Men då, snäll som min mamma är^^, så kunde jag rulla till Martin ist och så skulle vi plugga idag ist :)
Eftersom Jag så sent sa till Martin att jag kunde träffas ändå så skulle han ut me ett par kompisar först, så jag och mamma hade myskväll innan jag åkte dit :)

När jag kom dit så slökollade vi på tv och svo typ xD Sen idag låg vi typ och pratade as länge :) Sjukt skönt och bara prata emd någon ibland, de kändes super. 
Efter ett tag blidde vi hungriga som man i vanlig ordning brukar bli på eftermiddagen så vi gjorde lite hamburgare och friterade pommes :D Pommes som e friterade hemma är nästan godarre än typ McDonkens och andras :P

Runt 6 tiden behövde jag åka och Martin skulle egentligen åkt me och sen åkt till gymmet men gymmet stängde 6 så de va ingen ide men han följde me till bussen iaf :P

När jag kom hem så var de bara att läsa de sista sidorna i historieboken och komma ihåg allt som stod på de tidigare 13 sidorna jag läste igår xD Gud vad jag hatar prov, men på måndag är det dags igen xD Just nu håller vi på med typ Ideologierna, Napoleon, Amerikanska inbördeskriget, Boston tea party, Industriella revolitionen och franska revolutionen :o Och allt det ska vi ha prov på samtidigt, good luck till mig cuz I'm gonna need it xD

Imorn bär de av mot Djursholm :) Jag, Mamma, Anna J och Sofie ska dit och heja på Patricia, Nathalie och Izabelle som ska tävla för vår kära ridskola Gladö RS som Paulina för övrigt ska provrida på på måndag!!! :D
Ska försöka fånga våra tävlingsryttare och deras hästar på bild när jag väl är där imorn också :P


Dagens låt: Whatsha say - Jason Derulo

Kommentarer
Postat av: sofie

de kmr bli jätteroligt så länge sedan man var på en tävlinsplats, iaf för mig (A) :D <3

2010-03-21 @ 00:01:50
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/
Postat av: Hampus Kärki

Eh, Amanda...Amerikanska FRIHETSKRIGET, inte inbördeskriget..

2010-03-21 @ 21:33:42
URL: http://nejnujavlar.blogg.se/
Postat av: amanda

hahaha förlåt mig då xD ;)

2010-03-22 @ 12:27:46
URL: http://amandalqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0