Fuck this shit... Eller?

Dagens känsla är lite som rubriken säger xD Red för Chrille idag och hade tjavs.. Det har gått mycke bättre än de gjorde idag, men vad som verkligen droppade bomben var hennes kommentar "Du måste öva på din hand och hitta bakbenen, du har svårt att hitta dom på vilken häst du än sitter på" Jag bah "..." Vad f*n svarar man på de lixom ?


Sen åkte jag hem och åt med mamma vi gav "svullon" ett ansikte :P Vi kollade lite på några gamla ponnyakuten avsnitt också   :) -Thank God for SVTplay (a) Efter de åkte vi tillbaka till stallet där jag skulle intervjua "Lisa" om hennes liv eftersom vi håller på med lag och rätt i skolan. Vi satt i solen och pratade och det var sjukt intressant men riktigt sorgligt också såklart... Vi pratade också om kommenaren Chrille hade sagt och jag bad henne om hjälp eftersom hon är lite mer pedagogisk än Chrille även om Chrille är rovt bra tränare. Hon skulle fundera på hur vi ska tackla mitt bakbensproblem och framöver har jag några tuffa lektioner framför mig då jag inte får rida en häst i fom :o JUST DET!! Ni hörde- inte rida en häst i form! Jag hatar att rida så xD Kommer känna mig värsta sämst men de är ju för en bra sak. Och som dom brukar säga: för att kunna bli bättre måste man bli sämre... :P Min känsla just nu är dock att jag inte har tid att bli sämre när vi ska tävla om en månad :o


Efter en fängslande intervju åkte jag och mamma hem igen för att plocka fram min gamla säng som vi monterat ner men som nu ska få komma till användning hos Anna-Carins syrra eller vad de va :P De va kul, vi hade dock slängt skissen till den så jag fick rita en lite fint i sista sekunden ^^ Men det verkade okej :P Dom tog den ialla fall och så bärde vi ut den i deras bil.

När de hade kört iväg gick mamma och jag in igen en snabbis innan vi tog på oss ytterkläderna än en gång för att åka ut och övningsköra :D Det gick väl helt okej med tanke på att jag va rätt arg och ledsen efter Chrilles kommentar xD Vi körde på en parkering där det var massa stora snödrivor så jag blev ju värsta rädd när jag körde omkring där omringar av läskiga snömonster xD

Efter ett tag när jag lallat runt där ett lite grann åkte vi hem igen för att kolla på dagens ponnyaktuen avsnitt som inte hade lagts ut på SVTplay än när vi kollade i förmiddags :P Men till vår stora lycka var det nu utlaggt och till det satt vi och åt middag :)

Allt som allt har väl dagen vart okej men jag kände mig lite knäckt av kommentaren jag fick just för att de e så basic de kan bli att man måste öva på att hitta bakbenen, så man kände sig ju inte direkt duktig när hon sa sådär.. Men va fan nu jävlar ska hon få se på så mycka hittade bakben så hon kommer tröttna på dom vid blotta åsynenn av hur mycket jag hittat dom ;P

Dagens låt: Crawling through knives - In flames

Kommentarer
Postat av: Elinore

vart ska ni tävlva? vilka? :D

2010-03-14 @ 22:13:16
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: amanda

Hufvudsta (stavning? :P) och vet inte riktigt än :) tror de e typ jag, minna, sara och lovina :D Men vi vet inte säkert vilka hästar än :P :S

2010-03-15 @ 08:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0