anywhere but here

God kväll alla :)

Dagen har vart okej förutom när jag igen stod och väntade på Emma, vet inte riktigt vart hon tagit vägen eller varför hon inte svarar men de är väl bara att vänta..
Hängde med Björde på lektionerna och vissa raster :) Evelina va också borta så de va bara Björne och jag kvar^^
Käkade me Nico och livet blev lite lättare när vi fick veta att de fanns två maträtter och inte bara chili con carne xD
Tyskan gick väl sådär var inte allt för aktiv om jag ska vara ärlig... På religionen fortsatte vi kollapå Gandhi men våran lärare känner för att va en mupp så hon typ spoliar igenom filmen och bara berättar för oss vad som händer -.-

Bara för Björne och Nico är så söta på den här bilden ;)

När jag kom hem slökollade jag lite på TV och efter det samlade jag kraft till att orka diska och laga mat xD Mamma kom under tiden jag diskade så hon tog de sista som va kvar (besticken) och torkade de jag hade diskat medan jag gjorde maten :)
Efter käket började hon prata om skolan som helt håller påatt crasha för min del... De sluta me att vi nu inte pratat på ca 2,5 timmar. Men de värsta jag vet är när folk ger upp på mig fast jag försöker eller tycker något är jobbigt och förutom de hatar jag skolan, så de va inte en så bra kombination att börja prata om plugget när jag tänkt mig min kväll på ett helt annat sätt...


Men nu måste jag ialla fall sitta hemma imorn, på lördag OCH på söndag för att plugga bara för jag tydligen MÅSTEMÅSTEMÅSTE ha mer än G+ på ett prov som kommer på måndag -.- Vad spelar de för roll när jag har VG i typ allt annat?! Aja... That's life I guess :)

För övrigt är det två saker som legat o gnagt i mitt undermedvetna.. Eller egentligen på mitt medvetande men jag har tränkt bort de ur tankarna... Det ena är TävlingTävlingTävling :D De är bara 38 dagar kvar till Allsvenskan börjar i dressyr (a) Längtar helt sjukt galet mycke :D

Och det andra är min bästavän Hampus Fällman Olander som jag saknar galet mycke för att han enligt honom inte är min bästavän längre.. Men bara för de har jag bestämt att jag inte tänker lämna honom, en vän ska alltid finnas kvar - no matter what, right


Dagens låt: All the right moves - One Republic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0